NEFROLOGIA i UROLOGIA

Psi nefrolog, koci nefrolog Magdalena Kraińska

W naszej Przychodni Weterynaryjnej położonej  w Podkowie Leśnej przyjmuje weterynarz nefrolog Magdalena Kraińska. Doktor Magdalena Kraińska pracowała w ostatnich latach w klinice Lancet położonej w Warszawie, gdzie przyjmowała pacjentów nefrologicznych. W chwili obecnej jako psi i koci nefrolog zajmuje się naszymi pacjentami ze schorzeniami układu moczowo-płciowego. Doktor Magdalena Kraińska aktualnie  jest w trakcie studiów doktoranckich na I Wydziale Lekarskim Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Warszawie.

Twój pies lub kot ma problem z nerkami?

Nasza Przychodnia Weterynaryjna Morawscy położona  w bliskiej okolicy Warszawy przyjmuje psy z chorymi nerkami oraz koty z chorymi nerkami, koty z ostrą niewydolnością nerek, psy z ostrą niewydolnością nerek, psy z przewlekłą niewydolnością nerek, koty z  przewlekłą niewydolnością nerek, psy chore ba babeszjozę, którzy przyjeżdzają do nas  nawet z Warszawy, Poznania, Krakowa i innych dalszych miast.  Nasz nefrolog weterynarz Magdalena Kraińska przyjmuje również pacjentów z naszej bliskiej okolicy – Podkowy Leśnej, Otrębus, Komorowa, Grodziska Mazowieckiego, Milanówka, Brwinowa, Pruszkowa, Żółwina, Książenic, Piastowa i innych. Wszystkie konsultacje nefrologiczne psów czy kotów z chorymi nerkami , bądź z chorym pęcherzem moczowym i innymi schorzeniami nefrologiczno-urologicznymi są umawiane przez zapisy w recepcji naszej Przychodni Weterynaryjnej położonej w Podkowie Leśnej.

Schorzenia nerek oraz dróg moczowych dotyczą coraz większej ilości pacjentów. Aktualne statystyki szacują, że jeden na 10 psów oraz jeden na 3 kotów w przyszłości będzie chorować na choroby nerek.
W Przychodni Weterynaryjnej Morawscy w Podkowie Leśnej zajmujemy się wykrywaniem i leczeniem chorób układu moczowego u psów i kotów. Dysponujemy nowoczesnym sprzętem do diagnostyki obrazowej i laboratoryjnej, co ułatwia postawienie właściwej diagnozy.

Wykonujemy na miejscu badania laboratoryjne ( badanie krwi- morfologia, biochemia, jonometria), obrazowe ( ultrasonografia, radiografia cyfrowa- radiologia przeglądowa i kontrastowa- urografia zstępująca i wstępująca) oraz przygotowujemy materiał do badania cytologicznego i patomorfologicznego ( histopatologia).

Diagnozujemy i leczymy:
1. Choroby nerek:
* ostre uszkodzenie nerek- diagnostyka i leczenie
* przewlekła niewydolność nerek- diagnostyka i leczenie
* kłębuszkowe zapalenie nerek- diagnostyka i leczenie
* odmiedniczkowe zapalenie nerek- diagnostyka i leczenie
* wielotorbielowate zwyrodnienie nerek – diagnostyka i leczenie
* wrodzone wady genetyczne nerek, takie jak: dysplazja nerek, hipoplazja(wrodzony niedorozwój nerki) nerek,
aplazja( nie przekształcenie się zawiązka nerki w nerkę ostateczną),agenezja (wrodzony brak nerki) – diagnostyka i
leczenie, inne
* ropnie i nowotwory nerki
* wodonercze- diagnostyka i leczenie
* wczesna diagnostyka chorób nerek- SDMA, który pozwala na kilka miesięcy wcześniej zdiagnozować problem z
nerkami ( dużo wcześniej niż standardowe parametry takie jak kreatynina, mocznik)

Diagnostyka obejmuje wykonywanie badań przez wykwalifikowanych weterynarzy, takich jak diagnostyka laboratoryjna, badanie moczu, diagnostyka obrazowa- RTG, USG, intensywna terapia ostrej niewydolności nerek, terapia przewlekła w przypadku przewlekłych chorób nerek, chirurgia nefrologiczna (zabiegi w obrębie nerek, moczowodów, naczyń nerkowych, pęcherza moczowego, cewki moczowej).

2. Choroby moczowodów – wykrywanie i operacyjne leczenie ektopii moczowodów (plastyka moczowodów), kamicy i niedrożności moczowodów

3. Choroby pęcherza moczowego:
* kamica pęcherza moczowego
* zapalenia pęcherza moczowego u kota i psa (diagnostyka i odpowiedni dobór terapii)
* nowotwory ( wykrywanie – biopsje z badaniem histopatologicznym i leczenie operacyjne, współpraca z
najlepszymi onkologami weterynaryjnymi w Warszawie)

4. Cewka moczowa
* diagnostyka i leczenie chorób zapalnych i nowotworowych
* leczenie Syndromu Urologicznego Kotów
* udrożnianie cewki moczowej
* leczenie inkontynencji (nietrzymania moczu) u małych zwierząt;
* wykonujemy zabiegi chirurgiczne uretrostomii ( wyszycie cewki moczowej u kota i psa)

5. Choroby prostaty
* diagnostyka i leczenie chorób prostaty u samców; wczesne wykrywanie łagodnego przerostu prostaty wykrywając
poziom CPSE – esterazy argininowej specyficznej dla prostaty psów
* diagnostyka ultrasonograficzna nowoczesnym aparatem USG Esaote My Lab
* diagnostyka rentgenowska dzięki zastosowaniu Systemu Radiografii Cyfrowej Agfa
* biopsja prostaty
* leczenie farmakologiczne i chirurgiczne łagodnego przerostu prostaty i zapalenia prostaty,

W leczeniu wszystkich chorób układu moczowego i nerek stosujemy diety renomowanych firm jak również ustalamy diety indywidualnie w oparciu o problem naszych pacjentów. Nefrolog i urolog weterynarz z Podkowy Leśnej zapraszamy 7dni w tygodniu.

Weterynarz nefrolog, weterynarz od nerek Magdalena Kraińska

Jeśli szukasz pomocy dla: kota z chorymi nerkami, psa z chorymi nerkami, kota z ostrą niewydolnością nerek, psa z ostrą niewydolnością nerek, psa z babeszjozą, kota z kamieniami w pęcherzu moczowym, kota z  kamicą moczową, psa z kamieniami w pęcherzu moczowym , psa z kamicą moczową, Twój kot posikuje, Twój kot ma problemy z pęcherzem moczowym, Twój pies ma ostre uszkodzenie nerek w wyniku babeszjozy psów, Twój kot ma ostre uszkodzenie nerek, szukasz dializy dla psa, dializy dla kota to nasz weterynarz urolog, weterynarz nefrolog Magdalena Kraińska chętnie pomoże Twojemu czworonożnemu podopiecznemu!