Schorzenia układu moczowego

• Diagnozujemy i leczymy

Choroby nerek

- ostre uszkodzenie nerek- diagnostyka i leczenie,
    - przewlekła niewydolność nerek- diagnostyka i leczenie,
    - kłębuszkowe zapalenie nerek- diagnostyka i leczenie,
    - odmiedniczkowe zapalenie nerek- diagnostyka i leczenie,
    - wielotorbielowate zwyrodnienie nerek – diagnostyka i leczenie,
    - wrodzone wady genetyczne nerek, takie jak: dysplazja nerek, hipoplazja(wrodzony niedorozwój nerki) nerek,
    - aplazja (nie przekształcenie się zawiązka nerki w nerkę ostateczną), agenezja (wrodzony brak nerki) – diagnostyka i leczenie, inne,
    - ropnie i nowotwory nerki,
    - wodonercze - diagnostyka i leczenie,
    - wczesna diagnostyka chorób nerek- SDMA, który pozwala na kilka miesięcy wcześniej zdiagnozować problem z nerkami ( dużo wcześniej niż standardowe parametry takie jak kreatynina, mocznik),

Diagnostyka obejmuje wykonywanie badań przez wykwalifikowanych weterynarzy, takich jak diagnostyka laboratoryjna, badanie moczu, diagnostyka obrazowa- RTG, USG, intensywna terapia ostrej niewydolności nerek, terapia przewlekła w przypadku przewlekłych chorób nerek, chirurgia nefrologiczna (zabiegi w obrębie nerek, moczowodów, naczyń nerkowych, pęcherza moczowego, cewki moczowej).

Choroby moczowodów

- wykrywanie i operacyjne leczenie ektopii moczowodów (plastyka moczowodów), kamicy i niedrożności moczowodów

Choroby pęcherza moczowego:

- kamica pęcherza moczowego,
    - zapalenia pęcherza moczowego u kota i psa (diagnostyka i odpowiedni dobór terapii),
    - nowotwory (wykrywanie – biopsje z badaniem histopatologicznym i leczenie operacyjne, współpraca z najlepszymi onkologami weterynaryjnymi w Warszawie)

Cewka moczowa

- diagnostyka i leczenie chorób zapalnych i nowotworowych,
    - leczenie Syndromu Urologicznego Kotów,
    - udrożnianie cewki moczowej,
    - leczenie inkontynencji (nietrzymania moczu) u małych zwierząt,
    - wykonujemy zabiegi chirurgiczne uretrostomii (wyszycie cewki moczowej u kota i psa).

Choroby prostaty

- diagnostyka i leczenie chorób prostaty u samców; wczesne wykrywanie łagodnego przerostu prostaty wykrywając poziom CPSE – esterazy argininowej specyficznej dla prostaty psów,
    - diagnostyka ultrasonograficzna nowoczesnym aparatem USG Esaote My Lab,
    - diagnostyka rentgenowska dzięki zastosowaniu Systemu Radiografii Cyfrowej Agfa,
    - biopsja prostaty,
    - leczenie farmakologiczne i chirurgiczne łagodnego przerostu prostaty i zapalenia prostaty,

W leczeniu wszystkich chorób układu moczowego i nerek stosujemy diety renomowanych firm jak również ustalamy diety indywidualnie w oparciu o problem naszych pacjentów. Weterynarz z Podkowy Leśnej zaprasza 7dni w tygodniu.

Jeśli szukasz pomocy dla: kota z chorymi nerkami, psa z chorymi nerkami, kota z ostrą niewydolnością nerek, psa z ostrą niewydolnością nerek, psa z babeszjozą, kota z kamieniami w pęcherzu moczowym, kota z kamicą moczową, psa z kamieniami w pęcherzu moczowym, psa z kamicą moczową, Twój kot posikuje, Twój kot ma problemy z pęcherzem moczowym, Twój pies ma ostre uszkodzenie nerek w wyniku babeszjozy psów, Twój kot ma ostre uszkodzenie nerek nasz weterynarz chętnie pomoże Twojemu czworonożnemu podopiecznemu!