Schorzenia układu moczowego

• Diagnozujemy i leczymy

Choroby nerek

- ostre uszkodzenie nerek- diagnostyka i leczenie,
    - przewlekła niewydolność nerek- diagnostyka i leczenie,
    - kłębuszkowe zapalenie nerek- diagnostyka i leczenie,
    - odmiedniczkowe zapalenie nerek- diagnostyka i leczenie,
    - wielotorbielowate zwyrodnienie nerek – diagnostyka i leczenie,
    - wrodzone wady genetyczne nerek, takie jak: dysplazja nerek, hipoplazja(wrodzony niedorozwój nerki) nerek,
    - aplazja (nie przekształcenie się zawiązka nerki w nerkę ostateczną), agenezja (wrodzony brak nerki) – diagnostyka i leczenie, inne,
    - ropnie i nowotwory nerki,
    - wodonercze - diagnostyka i leczenie,
    - wczesna diagnostyka chorób nerek- SDMA, który pozwala na kilka miesięcy wcześniej zdiagnozować problem z nerkami ( dużo wcześniej niż standardowe parametry takie jak kreatynina, mocznik),

Diagnostyka obejmuje wykonywanie badań przez wykwalifikowanych weterynarzy, takich jak diagnostyka laboratoryjna, badanie moczu, diagnostyka obrazowa- RTG, USG, intensywna terapia ostrej niewydolności nerek, terapia przewlekła w przypadku przewlekłych chorób nerek, chirurgia nefrologiczna (zabiegi w obrębie nerek, moczowodów, naczyń nerkowych, pęcherza moczowego, cewki moczowej).

Choroby moczowodów

- wykrywanie i operacyjne leczenie ektopii moczowodów (plastyka moczowodów), kamicy i niedrożności moczowodów

Choroby pęcherza moczowego:

- kamica pęcherza moczowego,
    - zapalenia pęcherza moczowego u kota i psa (diagnostyka i odpowiedni dobór terapii),
    - nowotwory (wykrywanie – biopsje z badaniem histopatologicznym i leczenie operacyjne, współpraca z najlepszymi onkologami weterynaryjnymi w Warszawie)

Cewka moczowa

- diagnostyka i leczenie chorób zapalnych i nowotworowych,
    - leczenie Syndromu Urologicznego Kotów,
    - udrożnianie cewki moczowej,
    - leczenie inkontynencji (nietrzymania moczu) u małych zwierząt,
    - wykonujemy zabiegi chirurgiczne uretrostomii (wyszycie cewki moczowej u kota i psa).

Choroby prostaty

- diagnostyka i leczenie chorób prostaty u samców; wczesne wykrywanie łagodnego przerostu prostaty wykrywając poziom CPSE – esterazy argininowej specyficznej dla prostaty psów,
    - diagnostyka ultrasonograficzna nowoczesnym aparatem USG Esaote My Lab,
    - diagnostyka rentgenowska dzięki zastosowaniu Systemu Radiografii Cyfrowej Agfa,
    - biopsja prostaty,
    - leczenie farmakologiczne i chirurgiczne łagodnego przerostu prostaty i zapalenia prostaty,

W leczeniu wszystkich chorób układu moczowego i nerek stosujemy diety renomowanych firm jak również ustalamy diety indywidualnie w oparciu o problem naszych pacjentów. Nefrolog i urolog weterynarz z Podkowy Leśnej zapraszamy 7dni w tygodniu.

Weterynarz nefrolog, weterynarz od nerek Magdalena Kraińska
    Jeśli szukasz pomocy dla: kota z chorymi nerkami, psa z chorymi nerkami, kota z ostrą niewydolnością nerek, psa z ostrą niewydolnością nerek, psa z babeszjozą, kota z kamieniami w pęcherzu moczowym, kota z kamicą moczową, psa z kamieniami w pęcherzu moczowym, psa z kamicą moczową, Twój kot posikuje, Twój kot ma problemy z pęcherzem moczowym, Twój pies ma ostre uszkodzenie nerek w wyniku babeszjozy psów, Twój kot ma ostre uszkodzenie nerek, szukasz dializy dla psa, dializy dla kota to nasz weterynarz urolog, weterynarz nefrolog Magdalena Kraińska chętnie pomoże Twojemu czworonożnemu podopiecznemu!

Zadzwoń do nas: 573 208 000