Kastracja

• Kastracja kota, psa

Kastracja kota, psa w przychodni weterynaryjnej Morawscy położonej w Podkowie Leśnej i jej zalety:

- powoduje zmiany w zachowaniu (kot staje się spokojniejszy, łagodniejszy, bardziej towarzyski, znacznie chętniej pozostaje w domu);
    - zmniejsza kocią, psią potrzebę oddalania się od domu w celu poszukiwania kotki, suki co z kolei minimalizuje ryzyko wypadków komunikacyjnych i innych urazów;
    - redukuje agresję terytorialną i częstotliwość bójek z innymi kotami, co pozwala uniknąć ciężko gojących się ran powstających wskutek pogryzienia czy zakażenia potencjalnie śmiertelnymi chorobami (FeLV, FIV u kotów);
    - eliminuje znaczenie terenu (czyli w tym przypadku naszego mieszkania) moczem o bardzo intensywnym, praktycznie niemożliwym do usunięcia zapachu;
    - usuwa ryzyko rozwoju schorzeń prostaty i jąder;
    - uniemożliwia pokrycie kotki, suki przez co zapobiega niechcianym ciążom.

W naszej przychodni weterynaryjnej położonej w Podkowie Leśnej zabieg kastracji psa, kota wykonywany jest przez weterynarza chirurga pod opieką weterynarza anestezjologa.

W większości przypadków operacja jest wykonywana w celu przywrócenia lub rozwiązania problemów struktury ciała. Po zabiegu Państwa przyjaciel będzie musiał przejść przez okres gojenia i rekonwalescencji. Jest niezwykle ważne, żeby stosować się do zaleceń lekarza weterynarii w tym czasie, aby uniknąć komplikacji, które mogą prowadzić do zwiększenia dyskomfortu pacjenta. W większości przypadków pacjenci powinni być mniej aktywni, unikać stresu.

Koszt kastracji psa, kota

Koszt kastracji psa, kota zależy od kilku czynników:
    - od wagi pacjenta,
    - zużytych materiałów podczas zabiegu kastracji,
    - od kwalifikacji ASA – stosowana powszechnie w anestezjologii klasyfikacja oceniająca ryzyko operacyjne pacjenta.

Jeżeli chcesz uzyskać informację ile kosztuje i jak będzie przebiegał zabieg kastracji w przypadku Twojego psa, kota skontaktuj się z nami telefonicznie lub odwiedź naszą przychodnię.